Tuesday 8 March 2011

story of SHIMA..

inilah aku..dulu,kini dan selamanya...[^_^]v



kehidupan aku di muka bumi ni bermuala bila aku dilahrkn pd 25 0g0s 1992..hasil perkahwinan MOHD AMER & HASIAH..n aku diberi nama NURHIDAYAHTUL SIMA BT MIOHD AMER..fuhh,pnjg aku nk tulis..sape jd husband aku t mmg la pyh nk sebut mse nikah..ahaks!!aku ank ke3 dri 7siblings tuuu..hehe..so,aku la kakak..aku xde abg..jz ade 2 kakak n 4 adik..my life is just simple sbb aku xla kaya,xjgk miskin..tp,hnya sederhana..
aku tetap aku..sbb aku xreti nk tiru or jd org lain..err,xtau la nk cte pe lg..sbb aku ni dh nk 19 tahun..maka,begitu byk story aku kna rewind balik..mcm byk plak..hehe
insyaallah,jika aku diberi peluang,ingin aku memakai burqa seperti ini ble aku berkahwin nnt..nmpk sopan n cntik...doakn yerr..

 thats me SHIMA n fb name SHIMA KAKASHI..hehe..kaka is my football hero..




No comments:

Post a Comment