Thursday 22 December 2011

KISAH KAU & AKU....yg tiada penghujungnya..

PUISI PERTAMA kisah aku & dia..

Pertama kali aku mengenalimu
ketika itu aku tak tahu
siapa dirimu buat aku keliru
tiada kata antara kita
kukenali namamu hanya di maya

perkenalan kita pun bermula
kau dan aku mula bertemu
walau saat itu kita berdekatan
namun kita bagai jauh dalam khayalan
tika diri kita bersua muka
kau dan aku menjadi kelu
bagai tidak pernah mengenali
mengapa harus begitu?
jawapannya tersemat di hati
hanya mata yang mampu bicara

ku bahagia mengenalimu
ku tahu kau juga begitu
tapi aku tahu cinta itu bukan untuk memiliki atau dimiliki
ku biarkan rasa rasa itu berlalu
setiap kata dan bicaramu mebuatku bahagia
kau membuat hari-hariku ceria
kita berkongsi suka dan duka
bagai pelangi yang beri warnanya


~to be continue bcoz its never end yet~ 
sincerely by,
SHIMA KAKASHI [^_~]v

No comments:

Post a Comment